Jag blir så sur

Igår bestämde vi att vi skulle sticka och träna tidigt idag. Jag satt här och väntade, och klockan blev tolv. Då skulle helt pltsligt alla gå på stan!? Ringde precis och frågade om vi skulle träna och då fick man nåt grymtande tillbaka om snart så. Fast tilda kommer vid 4-5 alltså kommer jag inte hinna det. Då tar vi det imorgon. Som vanligt, imorgon. Jag är så trött på allt jävla framskjutande. Jag ville träna idag, och imorgon. Det är precis som med körningen. Jaa, vi ska köra senare, sen blir det senare, och då är antigen mamma eller pappa för trötta. Jag är så jävla trött på allt sånt. Sen när ajg blir kinkig på dom så säger dom bara "men skriv in dig istället då". Okej säger jag, men eftersom jag betalar mitt körkort själv så kan ju ni betala dom extra lektionerna jag måste ta bara för att ni inte orkar köra med mig. Då blir dom tysta. Åh, jag blir så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback