Ja nu jäklar har vi julat heela långa dagen

Ja nu är julen, eller snarare julafton över igen. Även om julkänslorna legat på snarare minus i år, så har det faktiskt varit väldigt trevligt ändå. Upp ui ottan för att fika som vanligt. Sen har det kollats en hel del tv, lästs en del kalle anka. Tyvärr somnade jag ifrån tomtens julverkstad vilket gjorde mig ganska deprimerad. Men jag tog igen det med Karl Bertil senare. Även i år hade vi vår julklappsutdelning när vi kom hem. Dvs Nu precis blev vi klara. Så det tog väl en timme eller så. Fick massa fint och roligt. 800 på mq, 250 på JC, 1100 kr, ett pictionary, en 8-ball (typ spåkula, haha), en chokladbok och en mogonrock. Inte alls helt fel. Så nu ahr man lite pengar igen till körkortsstarten, och dessutom shoppingpengar till rean. Vi ska till växjö tror vi och kolla in där johan kanske ska bo. Trevligt.

       

Kommentarer
Postat av: Miriam

Awww vad mysigt! Sista bilden är ju inte lite söt heller. :3

2006-12-25 @ 03:18:42
Postat av: Fräddan

Nää jag lyckades faktiskt ganska bra på sista :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback