Host host

Hostade som en gris idag när jag vaknade, skulle glatt gå till skolan när man möttes av en öm moder som hötte med fingret och sa att det blir stanna hemma för dig grabben. Ja, vad gör man, det är klart som fan man stannar hemma! Ska ju dock iväg ikväll, men hon tyckte jag skulle vara hemma från skolan iaf, så att hostan blev bättre. Och nu är den bättre, hostade upp nåt gulgrönt innan...urk, haha!
Däremot möttes man sedan av fadern som frågade om jag inte skulle iväg ikväll. Jag sa jo, och då blev han kinkig och tyckte att om man kunge gå iväg på kvällen så kunde man gå till skolan. But I'm shitting in him. Det är morsan som är sjukpersonal här hemma! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du hänger med ut ikvälL?

2006-12-01 @ 12:47:02
Postat av: Fräddan

Vem du nu är!? nej, jag ksa till ronneby, om ud läser föregående inlägg :P

2006-12-01 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback