Hemkommen

Japp, nu så är vi hemma igen. Eller tja, vi har varit hemma några timmer man ändå. Inte orkat blogga förrän nu, haha. Det blev småsmå inköp i Växjö den korta tid vi spenderade i stan. Ett par hängslen och 3 par stumpor på JC. Så nu har jag mina efterlängtade hängslen iaf. Dom hade ju dock varit coolare om dom var röda, men man får va glad för det man finner, haha.

Sen såg vi på johans lägenhet med, för nu är den hans. Från och med den 1 januari. Den var sådära lagom studentskabbig för att vara första lägenheten. Tredje våningen med, så det blir ett jävla konkande med lådor. Fast som tur väl är har han tagit sitt förnuft till fånga och lämnar mycket hemma, och kör istället en heltinstallation från ikea. haha. Gött. Så jag antar att det är målning som gäller nästa helg...och ikea. Blev sjukt sugen på att flytta hemifrån när jag var där. Åh, men jaja, inte långt kvar tills man kanske är borta. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback