Här sitter jag

Urk känner mig lite halvkass. Jag vet inte varför. Om det är för att jag är stressad, bara trött eller om min kropp tänkte bli sjuk igen. Men det sistnämnda hoppas vi verkligen inte på. Nä det blir nog bra. Bara sjukt trött på skolan, och dessutom jävulskt stressad inför ekonomiprovet. Kommer inte kunna plugga alls i helgen typ, dvs, har bara , måndag, och jag har bara läst halva kapitel elva som alla säger är assvårt. Dumma mig som är så slö. Jaja. Detblir nog bara vg ändå i int. ekonomi. Däremot gjorde jag och Niclass succé på vårt stora kärnkraftarbete! Mvg i svenska, vg++ i geografi och mvg- i naturkunskap. Gött, detta betyder att det blev ett mvg i slutbetyg i NaA. Asgött. Förhoppningsvis ska ajg kunna sätta det i Svenska C med, annars är det fanemej skandal.

Satt å kollade Asos, fast dom hade inte fått in så mycket nytt mer än nån skjorta och ett par skor. haha. Däremot hittade jag lite andra saker. Gillar fortfarande skorna jag bloggade om för ett tag sen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback