Fucking machines!

Okej, hade värsta trevliga eftermiddagen hos Filip med Tilda. Vi gjorde godis och kollade film och så. Det blev gott, och så. Sen blev det ju lite mer bittert när jag skulle hem. Dom släpper av mig vid stationen, jag går in för att köpa biljett i automaten. Och maskinhelvetet vägrar ta mitt kort! Fredrik panikar, men får tag på en tjej som lånar ut sin mobil. Filip hinner precis ner och ger mig lite pengar så jaghinner med bussen. Jävligt snäll, annars hade jag stått där. Diggar dock tjejerna som lånade ut mobil.

- Får jag låna er mobil så jag kan ringa en kompis? Automaten tar inte mitt kort och mobilpengarna är slut...
- Jaaa, självklart, ring du bara...
- Åh, va snäll du är som lånar ut din telefon, mina pengar är med slut.
- Japp, så nu kanske man faktiskt blir något mer än amöba i nästa liv!
- HAHA...Nej, jag tror inte du blir mer än en amöba ändå...
- ...tack?...


Läste precis Grythans blogg. Fan va gött han verkar ha det i Thailand. Man blir inte lite avundsjuk. Med tanke på vilken nivå min julstämning ligger på så hade jag lika gärna klarat mig där i värmen. Jag vill med iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback