Engelskaplugg

Japp, pluggar engelska så det står härliga till, har både muntligt och skriftligt imorgon. inte kul. Men det går framåt. Har ty 35 sidor kvar i boken men dom läser jag innan jag somnar. Ska börja träna på det muntliga. 6 minuter ungefär, det blir lätt att drutta ihop. Jag snackar alltid så jävla länge, haha.
Roar mig med en lista för att komma på andra tankar en stund. Snodde den av natt-katten Jenny.

Skulle jag kunna tänka mig att delta i en dokusåpa?
Haha...ja javälar. Jag ahde åkt ut direkt för jag är för tråkig!
Vilken sport tycker jag är roligast att se på tv?Allt så länge
Allt utom hockey, om det är något stort som händer. Landskamper med Sverige är alltid kul!
Tror jag på kärlek vid första ögonkastet?
Japp, det funkar säkert för några. Dock är jag inte den som kärar ner mig.
Vad är viktigast för mig?
Min familj och mina vänner. klyschigt, jag vet.
Laddar jag hem musik och film från internet?
*visslar* Nej, men det blir inte så ofta längre. Jag låter andra skicka braig musik.
Vad får mig att slappna av?
....eeehm.....I think I'll pass this question....
Tänker jag ofta på sex?
Haha OM! Det är det enda som finns att prata om för fan :P
Vilken sida av sängen sover jag på?
Mitten, and all over the place. Brer ut mig som fan!
Vad skulle jag helst vilja vinna i en tävling?
Pengar, ooh, så att jag kunde köpa mig lycka! haha!
Hur avreagerar jag mig oftast när jag är arg?
Blir sällan arg. Men jag snackar nog med andra om det för att lugna ner mig
Bråkar jag och mina syskon ofta?
Näpp, vi är snälla som lamm för det mesta!
Låser jag toalettdörren även om jag är ensam hemma?
Oftast, fast ibland inte för vår lilla låsgrej har en tendens att ramla av ibland!
Vilka djur är jag mest rädd för?
Jag är inte så glad i småkryp, fast det beror lite på vad det är för sort...
Vilken musikstil tycker jag bäst om?
Jag tar allt utom skrikande och dansband (huh på det!), Fluffy tog orden ur käften på mig.
Är jag flygrädd?
Njää inte direkt!
Hur vig är du?
Vig nog för att kunna överleva.
Vad dricker jag helst när du är törstig?
Vatten!
Vilken är min favoritglass?
Något med choklad
Vilket kaffe sörplar jag helst?
Godast ute på cafe, en latté är alltid gott
Vill jag gå ner i vikt?
Japp, en hel del. Fast lite muskler ahde inte varit helt fel.
Vad har jag för personlighet?
En glad skit brukar moster säga!
Tycker jag om sushi?
Vet inte, aldrig testat
Tror jag på livslång kärlek?
Jaaaadå :)
Vad äter jag helst när jag ser på film?
Choklad och popcorn är alltid säkra kort!
Lever mina föräldrar tillsammans?
Jääääs
Skulle jag vilja träna någon typ av kampsport?
Nää, jag är inte så mycket för att kötta på varandra.
Är jag en morgon eller kvällsmänniska?
Kan man vara både och?
Hur ofta motionerar jag?
mellan 4-6 ggr i veckan kanske

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska kanske döpa om mig till natt-katten? Gillade namnet =) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback