Dagens

Låt: Adolphson och falk - mer jul (bara för att jag lär mig den på gitarr)
Gjort: Matte C, urk
Göra: Plugg, får se hur det blir med småtteträningen ikväll...
Humör: Joda, det är ok
Klädsel: Jeans, svart tshirt, vit skjorta och grå kofta (lager på lager, haha)
Citat: Till dagens snart-äre-jullov-gud-vad-lycklig-jag-är ära har jag två citat!

Jag och mamma i morse.

*jag öppnar kylen och tar ut hostmedicinen*
- Har du kollat vad den är till för, så den verkligen hjälper?
- öööh...mot trögt flytande slem står det, hahaahah*börjar hosta*
*springer in på toan och spottar*
- EEEUUWWWHE!...
- vad är det?
*öppnar toadörren och tittar ut fundersam*
- Räknas grönt som trögt flytande?
-...eeeh....ja...


Gryth snackar entusiastiskt om att man numer kan läsa Zlitz även på weben.

- Inte för att jag någonsin gjort det.
*tänker*
- Fast playboy finns också på nätet, och det har jag läst...........men det är inte alls samma känsla........

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag och Ru fullkomligt DOG!! den är så sjukt rolig!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback