Cus' I'm a musician

Okej, eller inte. Men jag försöker iaf lära mig mer jul på gitarr. Det går hyffsat förutom när jag ska ta C snabbt. Menmen, det kommer väl med tiden. Får väl vara nöjd med tanke på att jag började spela igår, haha!

Jag blir så utråkad när jag inte kan träna.l Dessutom känner jag mig grymt fet när man bara sitter och käkar pepparkakor och pöser! Fasen...

Vi tar ett citat från idag med från ekonomin. Britt-Marie stog och pratade om den enda rymd turisten när jag coh angelica satt och viskade...

- Ja det kosta miljontals kornor för honom att få turista i rymden, jag vet inte, jag hade nog hellre åkt till Kanarieöarna!
*viskar*
- Ja alla har vi olika prioriteringar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback