Crash, boob, bang

Ojoj, idag fick man fan spela på träningen. Först tre set mot madestam, sen anders övning, sen singelmatch mot emil och sen två mixed. Ja jäklar. Trött blev man, men jag vann hälften iaf. Det var gött. Jag kommer däremot inte igång förrän på slutet.

Nea tittade ner och servade lite. Trevlans. Jenny blev sur för att jag var en för bra vinnare. Hähä. Fast hon ska vara lycklig eftersom jag spelar mixed med henne. (Förresten gjorde jag tre serve-ess på henne)

imorgon börjar jullovet! Ekonomin gick säkert åt helvete idag för alla frågor var cp som fan. Men ajg orkar inte bry mig. Får jag inte VG så blir jag dock sur.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du, lilla vännen, kaxa ner. Jag kan alltid fixa mig en annan mixed-partner... nemas problemas vet du. Och dessutom: din goda vinnar-sida skulle jag vilja träffa. För inte FAN såg JAG den =P bara dålig vinnare där.

Postat av: Fräddan

PFFT! Jag är en otroligt snäll vinnare. Jag råkade bara smittas av min käre medspelares "skuttiga" humör. Förresten skulle jag vilja se din "bra" förlorarsida ;)

2006-12-19 @ 23:11:27
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Nea

Haha, peace ;)

2006-12-20 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback