Äntligen

Äntligen funkar bloggen igen! Allt har ju bara cepat satan! Menmen, jag antar att det är sådant man får ta! Idag har jag haft två redovisningar, en skriftlig och en muntlig. Båda i engelska. Men det gick nog bra hoppas jag.

Har precis slängt in massa kläder i garderoben. Passade på att testa ett par svarta byxor som jag köpte i Malmö som jag inte använt för jag tycker att jag fick korviga ben i dom. Kan ju lägga till att det är mitt andra par byxor som jag aldrig använt. Har nämligen ett par andra svart byxor som kostade 600 spänn som jag aldrig dragit på mig. Dessutom köpte jag även en tröja i malmö som jag aldrig använder heller. Kanske ska man inviga dom till lucia imorgon? För så jävla illa satt dom faktiskt inte. Vi får se. Inte lär ajg hinna baka några lussebulls heller idag. Snart kommer Micke, sen ska man äta och så. Och dessutom är ingen deg gjord än och mamma är inte hemma. Nej lussebullebaket sket sig nog i år! Men mamma tar nog hand om det alldeles finfint!

Kommentarer
Postat av: tildis

I wanna see your "korviga ben" in those panties ;D

2006-12-12 @ 18:36:48
Postat av: Jenny

Vadå funkar?! Min flippar fortfarande! MORR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback