100 ord

Det stog på lunar att många av dagens skribenter är tjejer, och det saknas killar. Så jag tänkte ge dem 100 ord från en kille, om just det här problemet. Om det sedan når fram är en annan fråga...

"Dom säger att det är brist på unga skribenter av det manliga könet. Kanske är det på grund av att många killar är rädda för att visa att dom faktiskt har någoting innanför pannbenet. Populära killar visas ofta som lite halvdumma, med snygga muskler och duktig på någon sport. Det är svagt att visa att man faktiskt har ett fungerande intelekt. Kanske bygger det på naturens lag, fysisk styrka gör att man blir ledare i gruppen. Men varför inte visa att man har ett starkt ledarorgan i kroppen? Jag är pluggis och jag skriver, and I'm damn proud of it."

Jag såg precis på high school musical, den var väl hyffsad. Lite halvtöntig kanske. Och dessutom lät all musik grymt playback. Men jag vet inte. Dom kanske faktiskt akn sjunga i verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback