come to my aid, girl...

come to my aid...

Come to my aid, girl...


Jaja, sommarlovets sista riktiga dag har passerat. Mitt livs riktiga, sista sommarlovsdag! Förstår du. Det känns lagom bittert. Vid den här tiden nästa år jag förmodligen arbetslös och jävligt deppad. haha. Men har iaf börjar fundera på framtiden. hittade ett program på linköpings universitet. Grafisk design och kommunikation. Lät faktiskt kul! Fanns även ett mer rent designprogram i Gbg, men det verkade mer...designigt. Jag är kasnke nte direkt ute efter formgivning. Eller jo, det skule väl vara produkt formgivning då kanske, fast mer målning...eller ja. Jag vet inte helt riktigt än. Allt jag vet är att jag inte vill hamna på ett tråkigt kontor skrivandes hela dagarna. Nä, man ska skapa något. Då är livet värt att leva. Låter säkert skitskumt, men ja, jag måste få skapa något, se ett färdigt resultat. Och då menar jag inte någon trevlig halvårsrapport. ej något skapat med händer, tanke och liknande. Ja....djupt. Hehe.

Nu verkar det som många har haft ett sådant där "plötsligt händer det" ögonblick. Det vill jag också ha. SÅ jag sitter och väntar på att det ska komma. Så om du känner dig manad att starta detta ögonblick så är du välkommen. haha. Men jag har vunnit på 3 av 4 lotter som jag tagit. Har man tur i spel har man inte tur i kärlek sägs det. Tyvärr passar jag in där alldeles förträffligt. Men man vet aldrig. Come to my aid girl. Because I'm whaiting for you...

Det blir inget långt inlägg ikväll, eller inatt, kanske man ska uttrycka det. Jag är trött och ska nog sova nu. Mätt är jag med. Ätit massa hos kusinen som fyllde år. 17, fyllde han, Herman. Haha, riktig tråkålder det där, händer inget alls! Övningsköra kan man ju göra. Tyvärr har inte jag börjat fortfarande. Måste verkligen ta tag i det! Kanske kan ta en runda imorgon. Det vore kul. det blev ju inget Varberg förrän nästa helg. Jaja, sov gott alla där ute. Smell ya later...

Kommentarer
Postat av: britta

oj vilken fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback