Händelserik helg

Då har man inte uppdaterat på ett tag, men jag skyller på att det är mycket på gång. Har nog ärligt aldrig suttit så lite vid varken tv eller dator på så länge. Men det ska man väl bara se som positivt tycker jag. Det innebär ju att jag inte går runt och drösar som en annan söndagsslappare.

Så hade vi helgen då ja. Den blev något, ska man säga, överplanerad? Nä då, det var alldeles lagom. Det började i torsdags med att jag sprang på en ambassadör vid namn Mac (Den långa blonda killen i vit tischa på bilden nedan) i biblan. Han bjöd helt sonika in mig till att följa med till en sjö i närheten för bad på fredagen. Så bad blev det. Tyvärr så dog självklart kameran efter en bild. Måste lära mig kolla sånt. Hm.

På kvällen råkade det bli fest. En rätt bra förfekke i huset bredvid med egen Dj och allt. Men så kom en kille och skek att securityn var på väg, så alla skingrades på 2 röda (speciellt de som inte var 21). Lite tråkigt att polisen är näst intill overkill här. Men, men, vi drog vidare till Down Town för att fortsätta på Tripple T:s med alla som hade åldern inne. Efter att de stängt var vi självklart inte klara. Nej då. Vi drog förbi subway, tog lite onödiga icke genvägar genom buskage och slutade till slut på efterfest i samma hus som innan. Vid tretiden kom vi på att volleyboll hade varit kul, så det blev det. Med tillhörande chicken nuggets vid sidan om. När jag kom hem snarkade min rumskamrat så ljudligt att jag lade mig till rätt i soffan och deckade på 2 röda.

På lördagen besökte jag min första Mall. Det var tydligen en lien mall. Sure. Där fanns det mesta man ville ha. Och jag som inte skulle ha något handlade så klart mest. Men jag gillar det här landet. för 1400 kr fick jag två par Converse, två par jeans varav ett från Abercrombie & Fitch, en tischa och några par strumpor. Fint säger jag. Sen drog vi hem till Danielle och käkade Columbianskt för att avsluta med frozen yogurt i Down Town Greenville. Helt okej helg helt enkelt! 

Lite tradiga inlägg med en massa info. Ska försöka komma på något kul att kåsera om när jag får tid. Det är rätt massa läsning hela tiden så. Smell ya!



Kommentarer
Postat av: Emma

njuter av att läsa det du skriver och min avundsjukan är inte alls liten vill jag lova!!

tack fredrik, mästerkocken sj har talat! lät sjukt gott!!

Kramar

Postat av: stefan

Det ska vara full fart:D

2010-09-03 @ 23:45:56
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja baka massa goda bullar och bjud så blir du poppis ;D haha! Dom blev i alla fall riktigt goda och hade du varit hemma så hade du klart fått smaka! :) Kram!!

2010-09-04 @ 08:10:45
URL: http://mikaelalindsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback