20 års kalas

God morgon från en trött Fredrik. Fast rätt pigg med tanke på omständigheterna. I alla fall så blev det ju aldrig något skåne igår på grund av vädret. Det var rätt skönt ändå. antar att det hade varit rätt jobbigt att ligga och krypköra framåt kvällen. Istället så begav jag mig till Alles 20 års kalas, där jag fastnade. God paj, god cheesecake och godis, haha. När alla gått utom jag, så bestämde vi oss för att vi bara orkade en film under 2 timmar, eftersom klockan var strax innan tio (dags att prata pension?). När vi dock hunnit ca 15 minuter in i filmen blev vi sms-bombade av en galen Lina som hade tråkigt.

Så helt plötsligt befann vi oss istället hemma hos Jonna, tillsammans med henne och lina, där vi spelade twister, brainstorm och ta i trä. Vi hann även med en mysig sångstund och allmänt knäpp-prat. Haha, det var nog tur att ingen hörde oss. Det blev lätt flippat ibland kan man säga. Hur som helst så slutade kvällen, eller morgonen, vid 4 istället för vid typ midnatt. Duktiga som jag och Alle är, så bestämde vi oss ändå för att gå vår mogonpromenad, men en halvtimme senare. Sovmorgon, haha. Därav tröttheten.

I eftermiddag blir det träning, sen ikväll blir det fest. Det var riktigt längesedan jag var ute nu. Det faktiskt bli riktigt roligt att festa med större delen av det gamla gänget igen. Röj, röj. Bilden här under visar förresten Alles present. Den som jag legat inne med ett tag. Jag hoppas han blev nöjd, hehe.


image786

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback