Dagens filmer

Trots det vackra vädret har jag faktiskt kollat på två filmer. Brukar bara bli en, men idag fick jag något ryck, så det fick bli två. I vilket fall som helst så öppnade jag med Penelope till frukost. Rätt skumbra fantasikomedi med Christina Ricci i huvudrollen. Lagom fula kommentarer igenom hela filmen. Den jag gillade mest var nog dock:

- She has brown hair, brown eyes.....unique... ly pleasant personality. 
- ....Think pig....
- So she's a fat girl?


Andra filmen dagen till ära blev Jumber. hade inte förväntat mig så mycket av den eftersom flera sagt att den inte var någon höjdare. Jag kan nog bara hålla med. Det var trevlig underhållning för 1,5 timme, men annars var det inte särskilt mycket för världen. Rachel Bilson är alltid trevligt ögongodis, men hon spelade lite för mesigt. Men som sagt, se kan man alltid!

image804image805

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback