Thank god it's friday!

Inte för att jag är särskilt uttråkad eller så, men jag har längtat hela evckan efter att få sova lite längre bara. Även om jag "bara" behövt gå upp först vid halv sex, vilket är jävligt tidigt för en som bott granne med skolan i två år, så gör de där extra två timmarnsa sömn så otroligt mycket mer än vad man tror. Faktumet är nämligen det att jag inte kan gå och lägga mig förrän klockan är ungeäfr elva, för det är ungefär som om min kropp inte varvar ner förrän den tiden. Lagom sicko, I tell you.

Nästa vecka blir det dessutom jobb 14-22 hela veckan. Känner att kvällarna kommer bli segare än vad mornarna varit. Speciellt eftersom jag inte kan träna någon badminton alls. Till råga på allt så verkar det som(?) om jag ska fortsätta jobba skift i 3 veckor till. Men vad vet jag. Det blev lite stimmigt där mot mötets slut så jag fick aldrig riktigt fram hur det lågt till. Men det märker vi nästa vecka. Dessutom är det OB på kvällen. I like.

Ikväll ska jag hem till Nea och kolla på film. Det blir trevligt det. Dock blir det nog inte så sent (synd, även om jag är trött så in i h-vete), eftersom halva bunten ska till Liseberg imorgon (You lucky bastards), men jag saknar snackekvällarna till framåt 2. Men vad gör man, haha. Låt oss bara hoppas att jag hinner få i mig någon mat innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback