Phest

Snart gäller det. Om en stund drar jag bort till Alle och sen åker vi med Lizze upp till Emelie där det blir partaj för henne och Nea. Det ska blir riktigt rolig. Varit lite trött idag måste jag erkänna, men känner att laddningen brjar infinna sig på ett positivt sätt. Dock är allt för många klädesplagg i tvätten. Bajs. Men vad gör man. Ny t-shirt iaf. Alltid ågot, haha.

Hoppas att dom gillar min present. Den är både seriös och rätt oseriös på samma gång. Men ajg tycker det är kul att ge bort något i alla fall. Och misströsta inte Fluffet, även om du inte fick någon present sist, för du ska ha en dring, det vet du. Så allt jämnar ut sig i längden Hehe!

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag ÄLSKADE din present :D Tack så jättemkt <3

Postat av: Fräddie

höhö, vsg! :D

2007-09-30 @ 13:39:40
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback