Nice saturdaynight!

Det blev en förhållandevis oväntad kväll.
Först och främst så gjorde jag och mamma en lasagne till mat som blev jäkligt god. Som vanligt när vi lagar mat, haha. Sen satte jag mig vid datorn och var berädd på en rätt tråkig kväll, men så loggade jonas in som en räddare i nöden och ville hitta på något. Så det blev film och en självklart nattlig prommenix i korpadalen. Precis så som det ska vara när jag och jonas träffas. Mycket trevligt, och man påmindes snabbt om att det händer allt för sällan numer. Innan var det en bestående händelse på lördagskvällarna.

För övrigt så inhandlade jag en ny skjorta idag på MQ. Mycket trevligt. fick den dessutom lite billigare också eftersom jag hade lite pengar innestående genom kortet. Det är inte fyskam det inte!

image522

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback