My baby has arrived!

Äntligen, efter en ganska lång väntan, fast ändå rätt okej väntan, men ändå lite lång ändå, så fick jag i alla fall min gitarr. Den är svart och fin och låter bra. Tillräckligt bra för mig iaf. En rosslig röst med en rosslig gitarr, haha. Nej, men jag tycker den låter helt okej för det priset. Nån liten skråma i lacken men jag orkar inte skicka tillbaka den till Deuchland über alles bara för det. Det ger den bara en liten smula personlighet. Jag får väl hitta på någon konstig story om hur den uppkom. När jag tröttnar på den får jag väl köpa en nya, hehe.

image535

Kommentarer
Postat av: Qune

Va fan är detta, gitarr? Byt ut den mot en vinylspelare så köper jag en mick. Jag rappar och du blir min dj. Vet att du är en nigger som mig & Big Daddy Kane.

Postat av: Fräddie

HAHa :D Nej, ingen vinylspelr för mig, en sån har vi redan ;)

2007-09-23 @ 10:52:01
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback