Monday bloody monday

Blö, börjar känna mig sjuk. ÄR väl dock hypokondrisk som vanligt, typ alla är nämligen sjuka och förkylda. Det kan bero på att jag är sjukt trött efter att ha jobbat och dessutom kört idag, så jag var inte hemma förrän 7. Dessutom koncentrerar man sig som en jävla gnu, speciellt eftersom man kört större landsväg. Så ska man försöka hålla koll på allt. Feel typ stoned.

Jag får helt enkelt försöka sova lite. Men jag orkar inte sova än. Haha, typiskt mig men vafan gör man. Det ska dock inte bli lika sent som igår, för det var för sent. Satt och kollade in flygpass och andra grejer om hur man tar sig rnut på bästa och såklart billigaste sätt i USA. Har blivit sjukt sugen nu etfer att folk åker eller ska åka hit och dit. Det gäller bara att ta steget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback