Like shit

Ungefär så kan man med två ord summera hur min gårdagskväll var. Allt var helt okej framm tills vid 6 snret när jag helt plötsligt började känna mig snurrig. På det kom sedan illamående och sedan en huvudvärk, för att sedan inte tala om hur febrig jag kände mig. Detta resulterade i att jag gick och la mig redan vid klockan 20, varpå jag inte somnade förrän klockan var närmare ett på natten. Och så skulle jag upp igen kvart över fem. Ingen höjdare kan jag säga. Har varit lagom trött idag på grund av det, men jobbet gick bra ändå. Allt går så jäkla fort när man jobbar morgonen. Först är man trött, och sen vipps är det frukost och så vipps igen är det lunch och så ska man helt plötsligt hem. Och trevligt har man under tiden också. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback