Jag är inte alls trött...

Okej, jag är rätt trött, faktiskt. Det kan bero på på att jag jobbade kväll igår och stack direkt hem till Alle för att kolla på film med honom, Jenny, erik, Emms och Elin. När jag anslöt hade de precis dragit igång Hostel 2, och hade redan sett ettan. Tydöigen var inte 1:an någon höjdare, och det tycker jag inte att tvåan var heller så. Haha. Jag om väl hem i hyffsad tid, men med tanke på att jag skulle köra idag vid klockan 8 så är jag lagom trött nu, speciellt när man tänker på att det är jobb till 22 ikväll också. Men, men, sånt är livet.

På lördag blir det utgång. det ska bli riktigt trevligt måste jag säga. Har inte varit "ute" sedan studenten, och aldrig på en lördag, så det ska bli intressant. För att inte tala om trevligt. Kommer vara rätt död i och med att jag ska jobba lördag också, men det blir säkert prima ballerina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback