It's raining...rain?

Jag kan inte säga annat än att jag var som en dränkt katt när jag kom hem igår, eller tja, i morse. Jag och Alle bestämde oss nämligen för att traska hem från Emelie, och eftersom vi inte hade några paraply så blev det lite blött. Dessutom blåste det som fan bitivs. Det mest bittra var nog att jag hade tyjacka och kände redan vid Casanostra att det gått igenom in till T-shirten. Men sånt är livet. Blir jag inte förkyld nu så blir man det fan aldrig. Dessutom blev det en hel del deeptalk på vägen. Det är alltid trevligt vid den tidpunkten.

För övrigt så tycker jag att kvällen blev sjukt lyckad, tack så mycket Nea och Emelie! Trevligt folk, flumm och dricka. Precis så som det ska va. Lite perverst blev det väl bitivs men vad mer kan man begära! Haha! Dessutom fick jag rita en LA tattoo på Qunes kindben som jag antar sitter på hans örngott när han vaknar. Snyggve. Mindre roligt var kanske att min tröja kanske är förstörd. Den var dyblöt igår för någon hade spillt på den och när i morse såg vi att det allt som innan var vitt på den nu mer haden nån konstig rödrosa färg.

image539

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback