Det är så förbenat skönt

Allt är så jävla härligt när allt bara flyter. Jag snackar såklart om dagens träning. fyfan va skönt att kändes. Visst man har ju sina mörka punkter, men det är inte mycket att göra åt. Det vktiga är att ta fasta på allt som faktiskt gick bra, och att göra det dåliga bättre. Känner att man börjar komma in i allt igen nu. Måste bara jobba lite på konditionen också så ska det nog bli en hyffsad säsong. Riktigt roligt, som alltid.

Frågan är dock resten av livet. Om frågan kommer upp, om diskussionen kommer upp, ska man då våga? Jag vill våga, för jag vill inte vara en sån som bara sitter och håller käften. Jag vill säga vad jag tycker. Trtos att man inte är så erfaren vill jag säga vad jag tycker.



image537

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback