Dead silence

Jobb, jobb och åter jobb. Men vem fan bryr sig när man får betalt liksom? Dessutom är det rätt kul på vägen. För att itne säga riktigt kul stundvis. Men allt sånt har ni redan hört. Orka med allt jävla svammel igen. Jag får ursäkta för att jag tråkar ut dig.

I vilket fall som helst så spenderades kvällen, efter en snabb visit hemma utan fredagsmysmiddag hrmf, hemma hos Alle. När jag kom dit hade dom inte börjat kolla på film ännu, så jag han se både 23 och Dead silence. Det gick smärtfritt (bortsett från en viss snabb tripp tillbaka till jobbet, hmm, och en del krampaktiga tag i kuddar och händer). Måste säga att 23, med Jim Carrey var skum men ändå rätt bra. Om man bortser från upplösningen. sjukt udda. Medan Dead Silence å andra hand var den läbbigaste skräckis jag sett på länge. Annars sitter man hyffsat oberörd, men måste erkänna att jag braktiskt taget såg filmen bakom kudden den här gången. Men så hatar jag dockor också, sjukt läskiga. Håller du med mig Jenny? Det var bara Alle som satt oberörd (vi ska nog hitta något med gigantiska gråsuggor till nästa gång!) och Emelie (fast hon räknas egentligen inte eftersom hon sov större delen av filmen, haha). Så även om den filmen freakade ur rätt rejält också, så är det ett skräckistips, speciellt om ni hatar dockor.

 

Kommentarer
Postat av: emelie

sjukt nöjd att jag slocknade, haha ;D

Postat av: Fräddie

Ja, måste säga att det var rätt duktigt att somna med tanke på hur mycket det gapades emellanåt!

2007-09-15 @ 09:11:25
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Johan

BLÄ! DOCKOR! borde förbjudas....

2007-09-15 @ 19:43:52
URL: http://thrixx.blogg.se
Postat av: Jenny

VARFÖR har du en SÅDAN bild utan att varna. Himmel, mitt hjärta =P

2007-09-17 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback