Dåligt bloggande

Ursäkta för mitt otroligt dåliga bloggande de senaste dagarna, men det har inte hänt så mycket intressant i mitt liv. Inte för att det brukar hända så otroligt mycket intressant, utan mest ointressanta saker som ajg rabblar på om ändå, men who gives a shit?

Jobbar 6 - 14. Detta betyder no life om kvällarna ungefär, speciellt med träningen också. Men fasen va skönt det är ändå för dagarna går så fort att jag inte riktigt vet in eller ut. Många goda skratt på jobbet dessutom, även om det kan bli lite stressigt och fucked up ibland men det löser sig ju alltid. Sjukt glad och nöjd, som vanligt.

Har precis tränat småttingarna med Madis. Det gick bra. Dom var inte så många, en stark 5:a, men det är rätt skönt med mjukstart också måste jag inflika med. Då får man lite mer koll och dessutom mer tid med varje liten spellevink. Cheeky little bastards kan dom vara om dom blir för många, mne då får dom veta hut, haha. Vi är stränga. Neeej, vi är sås nälla så...ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback