Att rensa cd-skivor...

Idag tänkte jag att jag skulle kolla igenom min "lilla" bunt cd-skivor som jag har stående uppe på hyllan. En jävla dammsamlare, som egentligen bara består av gamla kassa skicor som jag en gång i tiden hade uppsatta på väggen som någon form av intelligent konstverk. Idag fyller jag på så fort jag har en cd utan fodral, vilket gör att de samlas på hög.

Jag kom dock så långt som till första skivan som visade sig vara kort från förra årets stadebesök. Det finns många bra, men det kan bero på att Martin tog en jävla massa kort med sin überseriösa kamera. Måste säga att man kan få riktigt snygga badmintonbilder med en bra kamera. I vilket fall som helst så kom jag inte så långt med cd-röjandet för ajg glömde liksom bort själva röjandet. Så jag ställde upp skiten på hyllan igen. Den får stå där tills jag orkar kolla igen. Men då kanske jag fatnat på cd nr. 2. Vad det nu kan vara gör nåt.


Kommentarer
Postat av: Nea

Vart har årets bilder tagit vägen egentligen? :P

Postat av: Fräddie

Dom ligger där dom ligger eftersom ajg inte har nån cd att bränna på :P

2007-09-09 @ 09:47:31
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Nea

Kan vi inte skicka runt skivan så man kan lägga över de på sin dator ändå? :)

2007-09-09 @ 20:50:13
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: Fräddie

Meningen var ju att vi skulle ta alla bilder och bränna dom. Men kan någon börja med en skiva så kan ju den gå runt sen.

2007-09-10 @ 12:49:40
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback