Yours to hold

I see you standing here
But you're so far away
Starving for your attention
You don't even know my name


You're going through so much
But I know that I could be the one to hold you


Every single day
I find it hard to say
I could be yours alone
You will see someday
That all along the way
I was yours to hold
I was yours to hold

Vet inte hur många gånger man kännt som i texten till Yours to hold av Skillet. Den är så öerbra och precis rätt på att det nästan inte går att komma närmare känslan. För tillfället går den på repeat, för jag orkar inte plugga, jag vill inte tänka på att plugga. Det går inte så bra, men ibland känns det som att livet faktiskt är viktigare än skolan. Och det trodde ni faaan inte alla sadistiska lärare där ute! Att man ibland har ett liv som känns viktigare! SCREW YOU!

Blivit en väldans massa plugg och promenerande idag. Var ute först nästan en timme i det fina vädret. Sen frågade Leo om jag inte ville ut en runda med honom. Och jag kan ju inte dissa honom eftersom vi inte träffats sedan i somras. Under mindre trevliga omständigheter. Så vi snackade om livet och framtiden i allmänhet, så även där rann en timme i väg ganska lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback