Wow

Säger som Emelie, sjukt flippad på bloggen. Har inte kunnat logga in sen igår frö det ståt att mitt lösenord varit fel. Men nu verkade det ha löst sig, med typ, tredje nya lösenordet jag fick. Det visar verkligen hur beroende man är, haha.

Idag har man haft matte. Ingen trodde nog att vi gjorde några tal, för vi lät som fan under hela mattelektionen. Det var inte bara jag som tyckte det, för Beccas kommentar sa allt. "Ni kan inte hunnit med så många tal, så mycket som ni snackade". Men vi hann med en del, även tal faktiskt. Vi flippade på tal, vissa flippade på att jag inte behövde femtioelva uträkningar för att komma fram till talet fem, haha. Men det visar ju bara att vi är för smarta för vårt eget bästa (yeah right!). Dessutom hann vi med lite fula assosiationer medan vi ändå höll på. Men det var mest Jennys fel, som vanligt.

Narrow-minded?
No honey, I'm not that kind of a person
Don't try to fight whats right
Feelings will always be feelings
Something you simply can't handle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback