Wake up sleepyhead

Det är alltid mys med onsdagar då man inte har laboration på naturkunskapen. Jag börjar nämligen inte förrän klockan 11.15, vilket betydde en lång och välbehövlig sovmorgon. Men eftersom jag är jag så vaknade jag 9 i vilket fall som helst. Men det gjorde inte så mycket. Bara tanken på att ha sovmorgon gör att man blir ganska nöjd. Så nu sitter man här och lyssnar på lite nya låtar som man fixade igår. Tyvärr är det typ partylåtar som gör att man blir sugen på att festa, haha.

Träningen igår gick faktiskt bra, trots knät. Visst, kunde ju inte direkt slänga mig som en gnu och jag vågade inte riktigt lägga tyngen på högerbenet när man gjorde det närmaste jag kom ett utfall. Men det funkade hyffsat ändå. Det gjore iaf inte så ont efter, så förhoppningsvis funkar det där lilla bandet jag sätter runt knät. Det blev ju ingen singel, men däremot mixed med Fluffy. Vi var helt enkelt the fucked-up-knee-team. Men jag tyckte det gick bra för att vara uppfuckat, haha. Vi mötte bland annat team-fucked-up-vader vs. säsongen är över. Dvs Frida och Jimmy. haha.

Dessutom flippade jag och Malin lite lätt när vi fysade lite:

Jag - Fan, det märks att jag inte har tränat dom nedre delarna på ett tag (syftar på de nedre magmusklerna).
Malin - ...HAHA...jag trodde du menade DOM ANDRA nedre regionerna!
Jag - Ja det också *blinkar och nafsar i luften*
Malin - *ser förskräckt ut*.........nee.....HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback