Värsta morgonen

Min morgon startade nog på ett av de sjukaste sätten man kan tänka sig. Klockan ringde, och ajg skulle stänga av, precis som vanligt. Det enda var att jag sovit på armen, så jag hade typ noll blod i den. Det hela resulterade i att jag istället dunkade ner mitt glas, som i sin tur drog ner både glasögon och mobil på golvet. Så visst slutade mobilen låta, men det var färmst eftersom den i smällen fick ryck, och minneskortet höll på att skjutas över halva golvet.

Trött och jävlig går jag in i köket där mamma frågar om jag tänkte riva huset. Jag berättar min stor, när hon frågar "det var väl inget vatten i glaset?". Nejdå, svarar jag lyckligt, mne precis då komer jag på att det sista jag täknte innan jag la mig var att, titta jag behöver inte fylla på glaset, för det är vatten kvar. Så jag kutar in i rummet igen. "PLASK", dyblött över halva golvet och nattduksbordet. Så det var bara att börja torka. Fyfan vilken morgon.

Inte nog med det så fick vi tillbaka matteprovet, där jag för en gång skull nått upp till VG gränsen, men tyvärr hade fått för lite VG-poäng för att faktiskt få VG. Sjukligt sur blev jag. Jag fattar inte varför jag måste göra sådana dåliga och onödiga slarvfel som freakar upp allt. Låg iaf på ett mycket starkt G eftersom hon trots allt tycker att jag visar att jag är smart under lektionerna. Så nu blir det fan till att skriva ett bra nationellt så jag kan få ett VG. Jag kommer bli såååå nere annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback