Trött

Dagen har varit lite sömnpilleraktig från och till. Tyckte inte jag fick ut så mycket av dagens informationer från högskolor och universitet. Det mesta som sades visste man redan. De vill ju att man ska välja rätt skola, men när man inte ens vet vad man ska läsa än så blir det svårt. För övrigt hade jag rättskunskap och det var nästan segare än vanligt. Fick dock nåt poäng till som gjorde att jag hamnade på MVG-, finfint.

När jag kom hem åt jag, sen däckade jag typ och vaknade igen vid halv sex änär mamma kom hem. Haha, ska äta lite snart, och sitter och kolar på Outsiders. Det handlar om underbarn. Det är ganska häftigt men ajg gillar inte den lilla tjejen som är sveriges yngsta i Mensa. "Man kan ju inte bekanta sig med pojkar för dom bara råmar och äter choklad hela tiden". Biatch, bara för att hon är 11 och ska börja sjuan och råkar vara megasmart så behöver man inte säga så. Dessutom slet hon åt sig en lapp med frågor, började översätta massa ord innan någon hann röra ett finger, och så hade hon mage at klaga på att ingen annan gjorde något. Usch.

Snart dags för träning. Hoppas knät håller bättre idag. Vill inte ha ont.

Citat från dagens infos:

"- Man kan både plugga och dricka......fast man ska inte göra för mycket av det sista.....eller det första heller"
Snubben från Jönköpings tekniska högskola

- Sen finns det andra aktiveteter att delta i, och så kan man festa.
*lång paus*
- Det betyder att vi dricker alkohol!
Killen från Lunds universitet


Kommentarer
Postat av: tilda såklart

hörru, den där lilla tjejer har såklart rätt. fatta hon är 1000 gånger mer mognare än vad du någonsin kommer att bli ;P

2007-03-07 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback