Tråkig halvtimme

Den segaste tiden som finns är den när man sitter och väntar på att sticka till träningen. Den är alltid så sjukt seg, speciellt sista halvtimmen. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Så jag tänkte att jag kan passa på att uppdatera bloggen lite för jag har varit väldigt dålig på det under dagen.

Igår natt blev seriössnackets natt. Välbehövligt, för min del iaf. Fortsatte väl lite här på eftermiddagen i andra banor, så det har helt enkelt varit ett seriöst dygn över huvud taget. Annars har det projektats en del, jag har mailat både Cosmo och Frida (sure, töntigt, men vi ska kolla upp den åldersgruppen så). Och dessutom Café och Elle. Har faktiskt redan fått svar från både Cosmo och Frida. Så det var bra. Har inte lika mycket panik nu som igår, för vi har lagt upp nytt schema för arbetet. Dessutom fick vi äntligen tag på Korpadalen!

Andra hälften av eftermiddagen/kvällen spenderades på körskolan. De två teoritimmarna går faktiskt inte så segt som jag trodde, och biland är det riktigt intressant. Men jag är typ sjukt trög känns det som, fast idag fick jag glänsa på "parkering 30 m från järnvägsspårsregeln" eller vafan det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback