Studiedag

Idag har man haft studiedag då. Har faktiskt bedrivit lite sduier genom att jag, Ange och Micka gjorde lite saker till projektarbetet. Vi är duktiga den här veckan, eftersom jag och Micka ska göra andra delen av vår undersökning imorgon. Det känns faktiskt bättre nu. Som om vi verkligen kommer ha något att komma med.

Annars har ajg fortsatt med ett nytt mangaprojekt, i form av Tildas ängel. Den kommer inte bli lika fin som originalet, men det är kul att testa ändå. Utöver det har jag bara chillat, fikat med Mikey och fysat. Fysen var het idag och jag blev riktigt trött. Mådde illa på slutet, men jag skulle inte ge mig, så fan heller. Det känns så jäkla bra efteråt! Dessutom hjälpte jag Alle med omelättreceptet för han hade....smärre fel...i sitt gamla. Jag hoppas det blev bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback