Snart är det helg

Sitter här och tröttar mig lite. Som ajg skrev innan så är torsdagar numer en ganska hektisk dag i Fredrik Sandevärns billianta liv. Men på något sätt klarar jag det så gallant ändå. Haha.

Idag gick väl träningen hyffsat ändå. Bitvis iaf. Singeln är fortfarande inte bra. Det går som i en berg och dalbana. Dessutom så är jag så jävla seg i benen att det känns som jag sinkar Alle som fan när vi spelar dubbel. Det är inte kul när det känns som man bara förstör för den andra som spelar. Han håller ju ganska jättemycket högre klass än vad jag gör för tillfället. Får allt skaffa mig ett adrenalintopprus som jag hade i Karlskrona, jävlar va gött spelet kändes då. Mixeden gick ändå okej, vi fick en liten svacka men det var mest för Nea:s öga, som Jimmy lyckades trycka in en smash i. Jag hoppas det blir bra, men det tror jag nog.

Ystad imorgon och det ska bli så jävla roligt. Hela gänget är samlat på ett och samma ställe, och vi ska freaka och äga så mycket som bara CBF kan. Hade det funnits ett pris för mest högljudda och dampiga klubb hade vi inte haft svårt att ta hem det. Men så har vi så jäkla bra sammanhållning med, alla är trevliga och roliga. Även om lite lätt mobbning är tillåten ibland, haha. Bucklan till bästa klubb ska för övrigt hem till Karlshamn igen, med några klassegrar i bagaget också såklart. Jag är så sugen nu så det finns bara inte.

Nu ska jag nog lägga mig. Har sovmorgon imorgon, och sen blir det naturkunskapsplugg med Madis. Men just nu sitter mamma här inne och sällskapar och kollar på anna Phil, eftersom hon är ledig imorgon. Dessutom har hon erbjudit sig att göra pastasallad till mig till helgen. Mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback