Runiering

Idag har man varit och beställt heeeela, studentmunderingen. Kostym, skjorta, RUBBET! Vilket betyder att föräldrarna är typ ruinerade nu, men man tar bara studenten en gång. Det blev sjukt najs i alla fall, och jag är riktigt nöjd. Byxorna blir säkert prima när dom varit på jusering hos sömmerskan. Nu är det faktiskt bara studentpjuxen som fattas. För jag var inte så på dom som fanns i affären. Men jag hittar nog några.

Jag sprang även inom Karl Oskar där jag äntligen tog mod till mig och köpte de där jeansen. Så nu hoppas jag det blir bra, och jag tänkte faktiskt ha dom ikväll. Det blir ju inte studentfest eftersom man ska upp och göra högskoleprovet imorgon, så jag tänkte checka lite film med Alle och Nea istället. Det blir säkert prima, eftersom det trots allt är ballotting nästa vecka. Man börjar bli lite lett nervis faktiskt.

På vägen tutade jonas förbi, så jag stod och snackade med honom en stund medan han väntade på sin mamma. Och då kom min mamma okcås, så det blev bra timeing. Som vanligt när det gäller mig och jonas. Helt sjukt. Vi snackade lite om Gessle konserten och jag var helt enkelt inte den enda som var lite nervös inför ballottningen. Så får det bli shopping snart kom vi fram till. Så fort jag fyllt år så, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback