Powerpointnisse

Powerpointnisse är ungefär det jag har varit idag. Hjälpte till lite på Maddes, Emelies, Hannas, Elins och Sannas modevisning. Det gick väl hyffsat, förurutom att några skor kom ut på fel ställe så det inte riktigt stämde med ordningen på bilderna. Men det löste vi snabbt med några knapptryckningar. Annars var det en bra show som dom satt ihop bra tycker jag allt. Önskar att vårt projektarbete hade kännts lika seriöst! haha.

Såg väl inget sådära som jag var megasugen på. Det är fortfarande mina typ stuprör som hägrar. Om jag nu kan ha dom fortfarande dvs. Har varit en sjukligt onyttig vecka och jag måste verkligen skärpa mig. Men samtidigt får jag inte gå ner för mycket för då blir kostymen för stor. Jävla problem man har alltså. Men ajg vill ändå ha stuprören. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback