Paaartheeeii

Igår var det festifesti som gällde. Trodde inte det skulle bli så möet, men det löste sig ändå lite snabbt på slutet. Dessutom är framtidens fester fixade för ett tag iaf. Så jag är nöjd. Det var förfest hos Cassa. Sjukt möet folk men riktigt trevligt måste jag säga. Även om det var synd om katterna *host*Masse*host*. Sen hjälpte man till och städa lite, snäll som man är, och så var det Lorden som gällde. Lite för mycket sittande för min smak kanske, men trevligt ändå. Sen stack vi till Toms Corner där jag åt en välbehövlig pommestallrik. Inte bra för min träning för fem öre, men det sket jag i. Bara så jävla god fyllemat! Bilder finns för övrigt på Emms bilddagbok!

Lite citat från kvällen:

- Påminnelse till mig själv, pissa inte i uppförsbacke...


- Jag kan inte stänga jackan, ditt huvud är i vägen...

- För mig är du nallebjörn, det är du och Bamse!


- Psst! Gick inte hon precis före oss i kön?
- Jo, men jag säger inget, för jag är så jävla svensk!


Det här är en sång för alla dom
som aldrig hittat nån
att dela sin glädje och sorg med

En sång för alla dom
som inte kommer hem
till någon som frågar hur det é

Kommentarer
Postat av: Alle

Jag känner mej träffad av det första citatet:P

2007-03-10 @ 12:08:11
Postat av: Fräddan

Va varför då? :P jag vet itne alls vad du pratar om!? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback