Onyttodag

Idag har jag varit sjukt onyttig. Främst eftersom jag var jävligt deprimerad efter matteprovet som sket sig mer än någonsin. Så det blev hämtmatfrån bönan, pastasallads ifs, men sen käkade jag upp mammas godis. Efter det sov jag två härliga timmar och åt lite till. Känns som jag är på väg ner i ett hål igen. Främst på grund av att jag inte orkar hålla samma takt i skolan längre, samtidigt som mitt knä är überfucked. Det betyder att jag antagligen inte kommer kunna träna på ett tag, eftersom det gör ont efter bara någon minuts tyngre belastning eller skuttande.

Med tanke på att jag äntligen kommit igång sjukt bra med träning och mat så är det ett riktigt bakslag. Ska till doktorn imorgon på vanlig rutinkoll, och får ta upp det med knät då. Kanske vet han vad jag ska göra eller så får jag en remiss. Men jag hatar remisser, för jag vet hur lång tid det brukar ta. Så med tanke på allt det så klämde jag en massa salta cashews precis. dumma mig.

Men en sak var bra. Jag och mamma var och handlade efter småttingträningen, och i affären hittade jag den nyttiga müslin som Jenny pratade om, mina flingor, och dessutom Alles nyttiga pasta. så jag ska föröska hålla kolla på maten trots att jag inte kan träna så hårt. Jag antar att det får bli promenader. Men som sagt, det är bara att fortsätta knarka Ipren-gel och hoppas på det bästa imorgon. Kanske kan få några tips av fys-staffan också på bra rehabträning om jag nu får reda på vad felet med knät är. Att inte kunna träna är som socialt självmord för mig. Det är där man träffar allt underbart folk. It's only been a day, and it's already killing me slowly.

Kom förresten på några av alla de nya smeknamn som uppkom i helgen.
Vad sägs om; Goliat a.k.a Jätten eller mannen. Fisheye, hamstrarna, Herr B-klasspelare och många fler.

För övrigt så har jag lagt upp massa bilder från Ystad på
Bilddagboken

  

Kommentarer
Postat av: Johan, the amercian

Trakigt med knaet, har har du nagot du kan roa dig med iaf. Se till att hora vad gumman sager :P
http://spel.feber.se/feber/art/14266/70ring_spelar_ps3/
Fan vad jag ska till Ystad nasta ar! Ska for ovrigt tavla har over i USA om nagra veckor, sjukt vad jag langtar

2007-03-20 @ 05:36:36
Postat av: Johan (från götet)

Nehe. Inte visste jag att du hade en blogg...

Hur är läget nuförtiden då?

2007-03-20 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback