Omelättus gigantikus

Jag var sjukt seriös med lunchen idag, eftersom jag måste plugga hela eftermiddagen. Så det blev en omelätt med pasta, korv och ost. Den blev sjukt mumsig, men orkade inte äta upp hela, hehe. Gjorde t.o.m sallad. Så vad säger ni varmköksfreaks? Hade jag klarat mig?

Kan ju för övrigt säga att jag lär få skippa småttingarna ikväll. Hinner inte riktigt avvara 2-3 timmar som kan gå till plugg. Har ju rättskunskapsprov, och 8 dikter + grammatik i engelska imon. Inte för kul.

För övrigt känns det som om våren äntligen kommit. Solen skiner och himlen är blå. Varmt är det också. Delvis bittert för jag måste köpa en ny vår/sommarjacka. Den andra är lite tråkig och solblekt vid det här laget. Får väl be om bidrag eller nåt, haha. Men eftersom jag lär få dissa småttingarna så får jag ta min vanliga runda med mp3-spelaren så man får lite luft.

75803-193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback