Nyttodag

Idag måste jag säga att jag kännt mig sjukt nyttig. Kanske inte nyttig, om man ser på maten och drycken, men nyttig när det gäller att göra saker. Det började med att jag och Cage var sjukt effektiva på naturkunskapen och hittade massa artiklar till arbetet om träning. Conny måste gillat vår förra muntliga presentation för vi fick "max" prata i 40 minuter. Yeah right! 20 max säger jag.

Sen stack jag till stan för att fixa både internet och telefonbank. Känns bra så jag kan sköta alla mina bankärenden hemifrån, haha. Sen köpte jag nya boxers, och alla vet ju att underkläder är sjukt viktigt! (Tyvärr blir det för viktigt för somliga *host*Jenny*host*). Efter det hjälpte jag mamma på systemet, då jag kombinerade nöje med nytta genom att träna styrketräning med två bag-in-box. (Skulle dock inte få samma träning om jag gjorde det nu, då vikten skulle vara ojämn, och lite lägre. Men alla vet ju att lite rödtjut i blodet inte tar död på någon heller). Dessutom beställde jag smoking till balen och checkade in en hel del snajsiga kostymer. Snart är det dags!

Sen stack jag hem för att springa en runda. Inte alls samma flyt som i onstes, men det kan beror på träning 4 dagar i rad. Men jag tog "hela" rundan, varför jag sätter flugskitar runt är för att hela endast är 4 kilometer. Bättre än inget dock. Måste, tyvärr, införskaffa ett knäskydd då det smärtar en del under både badminton och joggning. Efter en härlig dusch tog jag itu med att städa rummet, så nu är även det fint.

Jag är sjukt nöjd med dagen, även om jag suttit hemma och ugglat ikväll. Den känslan blir dock inte bättre av att veta att typ alla är iväg och gör saker imon. Vilket betyder tråkkväl, inget bra för ett sällskaps-freak comme moi! Men det löser sig säkert. Börjar även få Heroes-abstinens, nu när O.C är slut och allt. Bittert!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hänger inte med för att vara ärlig. Vad har jag NU gjort?! =P

2007-03-03 @ 12:55:51
Postat av: Jenny

Jag hänger inte riktigt med för att vara ärlig. Vad har jag NU gjort?! =P

2007-03-03 @ 13:21:50
Postat av: Jenny

Schizofrena datorer jag har... du kan hemskt gärna radera ett om du vill =P

2007-03-03 @ 13:22:32
Postat av: Fräddan

Jag orkar inte ;) och det du har gjort r att du rensar kläder och inser att du har så mycket underkläder att du kan drunka i dom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback