Love don't let me go

Nu har man snackat med Hanna och fått några av låtarna från i söndes. Gött, för ajg har suttit och tänkt på det sen i måndes. Haha, sjukt jobbigt när det inte finns så mycket text att gå på så att man kan söka upp skiten själv. Men nu har jag som sagt dom, så jag kan sitta här och digga. Mamma tyckte dock inte om det för hon sa sänk så fort hon kom innanför dörren. Haha, stackars mammsen.

Idag har jag varit duktig igen. Satt nästan 2 timmar efter skolan och läste alla artiklar till projektarbetet och ajg måste ge mig själv lite beröm, för jag tycker att det fanns mycket att gå på. Dessutom läste jag lite i böckerna vi fick av Britt-Marie, och där fanns lite lagtext att gå på. Alltid trevligt när man får ett litet breaktrough! Snart ska vi bara ta bilder på micka med oms jag ska mixtra med i PS. Det lär bli en del timmar att lägga på det. Men det gör jag så gärna!

Idag ska jag träna, för jag orkar inte bry mig om mitt jävla knä. Får väl försöka göra så gott det går, och verkligen värma upp så mycket som det går. Har även mailat Fys-Staffan och checkat läget lite, om han kunde fia lite bra övningar som jag kunde göra för att stärka muskulaturen runt knät. Men det ska nog bli bra, och förhoppningsvis så försvinner min schlatters snart, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback