Lilla farbror doktorn

Idag gick jag upp trött och sleten för att ha min vanliga engelskalektion. Men den var ganska chillig idag, lite grammatik, lite bokhittande, lite rättande och lite läsande. Fick reda på att jag ligger och gungar mellan vg och mvg, så jag måste skriva liiiiiite bättre, för mitt muntliga var tydligen helt okej. Sånt blir man glad av.

Eftermiddagen spenderades delvis på sjukhuset hos farbror doktorn. Dock blev det inget snack om knät för han typ dissade det, så mamma ska ringa till sjukgymnasten för att fixa en tid. Jag vill verkligen inte ha mer problemas med knät. Jag fick göra ett pricktest och lite lungcheck med men där var allt som vanligt eller bättre. Lite mer pollen kanske, men mindre allergisk mot hundar sen sist och grymt mycket bättre lungkapacitet. Gött.

Nu ikväll lindade jag in knät och stack till träningen. Det var ganska skönt för jag fick en hel bana för mig själv eftersom det var så lite folk. Där spenderade jag 1,5 timme med bara servträning. Mestadels blev det lång dubbelserv och det gick faktiskt frammåt. Jag får typ ändra hela min vanliga servteknik men det är det fan värt, för dom nya servarna blev så mycket bättre. Askalas alltså. Kanske för det fåliga något gott med sig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback