Kunde hon andas under vattnet månne?

Dagen har varit hyffsat chill hittills, även om jag varit jäkligt duktig också. Jag har hunnit med en naturkunskapsredovisning som gick ganska bra. Jag har hitta massa gamalt och nytt material till projektarbetet, och dessutom städat mitt rum. Egentligen borde man ju tränat med, men knät vill verkligen inte. Vi får se hur det går med den saken. Är inte saken bättre om tre veckor så blir det besk hos sjukgymnasten.

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt. Hade varit kul att hitta på nåt. Bara kolla film med nån eller så. Det är trist att inte hitta på nåt, även om jag vet att det blir mer av den varan imorgon. Så det blir säkert trevligt i vilket fall som helst.

Fint citat från nk:n :

Conny -
Hon hade en liten extra kromosom, vilket gjorde att hon faktiskt inte var tjej utan kille, fastän hon var precis som en vanlig tjej. Så hon fick inte vara med i OS och tävla i styrkelyft.
Kouzmine - Härreguuud hon var en amfiibiiee!!!
Conny - Haha....jag tror faktiskt du tänker på hermafrodit.
Kouzmine -  Kunde hon andas under vattnet månne!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback