Hectic Thursday

Jo numera så är torsdagarna ganska hektiska i mitt liv känns det som. Skola till tolv, projektande, vidare till körteorin, hem och äta, sen direkt till träningen. Det är inte konstigt man blir trött. Men efter idag är hälften av teorin klar så. Ska för övrigt boka lekton me hade jag tänkt.

Idag var vi på Korpadalen för att göra vår undersökning. Blev bara en klass för den andra hade gympa, så vi tar den andra en annan gång. Men shiet va snälla och tysta dom var. Dessutom räkte dom inte upp handen om dom ville fråga, utan dom kom fram till oss och viskade lite försynt. Det var verkligen min och Anges gamla klass upp i dagen. Tysta och snälla. Hehe. Let's not talk about Mickas, för dom nådde inte riktigt upp till samma snälla-barn-skala som vi. Det var ganska kul att det var i vårt gamla klassrum med. Man borde gå på mellanstadiet igen. Inte massa problem och stress hit och dit.

Nu ska jag sova en stund. Men först dagens tips:

Ät inte knäckebröd i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback