Haj på daj, thai!

Kvällen har varit himskans trevlig, som man säger här nere i nästan Skåne, så att alla ni Stockholmare som läser min blogg ska förstå. Jag kutade lite för tidigt till Gryth vilket resulterade i att jag fick se honom endast iförd kalsonger springandes runt för att hitta både kläder och lypsyl..eller hur fan det stavas.  Dessutom blev jag sjukt utfrågad när det gällde utstyrsel till studenten av hans mamma. Så nu är inte jag den enda som ska ha smoking på balen. Haha.

Därefter så gick vi bort till Thai-restaurangen, lite försenade (inteeee mitt fel alltså, haha). Där Nea, Emelie, Lizze, Erik och Wennstig väntade. Väl där avnjöt vi en trevlig måltid i goda vänners lag. Förstår inte varför man inte går och bara käkar lite oftare. Både gott och trevligt på samma gång liksom. Oftast när man träffas så lite fler brukar det bara vara utgång som gäller, eller möjligtvis en film. Vi får la testa att laga mat någon gång med. Det var ett tag sen jag gjorde något sånt.

Efter en stunds minglande stack vi hem till Gryth där det blev en del fläk, och en del skräckfilmsdissande. Fick även äntligen se den ocensurerade Pragfilmen. Kanske inte så het som jag hoppats, men delar av den var sjukt rolig. Dessutom var jag själv med i den, vilket kanske inte uppskattades lika mycket. Fyfan va jag låter konstigt?

Föräldrarna är fotfarande inte hemma så jag tror jag åker med brorsan och hämtar dom sen, så får han lite sällskap. Dessutom råkar det vara så att jag tycker om att åka bil på natten. Fråga mig inte varför. Det är bara något av det mysigaste som finns (antagligen sålänge man själv inte kör, haha)

imorgon ska man dessutom hjälpa till på klasskompisarnas modevisning. Försökte verkligen hålla mig ifrån, men det gick inte så bra. Men nu var tydligen uppgiften endast att trycka på enter några gånger så att loggorna byttes. Musiken hade väl någon annan tagit hand om. Tur, för sånt suger jag på och ville inte göra så. Man får väl offra sig, men jag är ändå sjukt dålig på att säga nej. Får helt enkelt hoppas på att jag inte fuckar upp hela deras show.

Citat från kvällen:

- Han vann helt enkelt 4 av 2 matcher, vilket är bra!
- Ja det är jäääävligt bra gjort...
- Oj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback