Grattis Farmor!

Idag fyller min kära farmor 70 bast! så vi ger henne en massa gratulationer. Tyvärr kan jag inte hälsa på henne eftersom hon bor mellan Uppsala och Stockholm. Men I april blir det säkert kalasande eftersom farfar med fyller 70 och dessutom fyller farbror 40. Sen fyller ju jag 19 dagen efter farfar, så vi är ganska samlade, haha.

Provet gick faktiskt hyffsat idag för övrigt. Grymt skönt att ha det gjort. Skrev som en gnu, för vi fick välja 3 frågor av typ 8, och där fanns några av det jag pluggat på. Så jag tror det blev en 3-4 hela a-4 både fram och baksida, haha. Stackas henne som måste läsa det.

Snart ska jag me Ange och Micka till Relaxa där vi ska sitta och projekta lite. Sen blir det första teorilektionen, hem och äta, direkt till tränarmötet och sen träning. Måste ju säga att det främst är träningen som hägrar. Jäkligt sugen måste jag säga. Man kan ju alltid hoppas på lite singel med. Men jag tror att det är ganska in my dreams när det gäller torsdag. Bu who cares! så länge man får träna så.

Kör på military idag. Oh så hett, haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback