Fys är mys

Ja, det är som jag alltid sagt. Fys är fanemej mys för fläsket, för man är lika nöjd varje gång man är färdig. Idag är jag dock extra lycklig eftersom vi fick boxas också. Så jag fick utlopp för mina inre agressioner. Jag har dock ingen boxningsteknik, men det skiter jag i. Bara jag får slå lite på något. Allt trippande och jämfotaskuttande kanske inte var 100 för mitt knä, men jag orkar inte bry mig. Huvudsaken är att det håller över nästa helg. haha. Men ajg får väl leva på antiinflammatorisk salva och ipren.

Ibland blir man lite extra lycklig förresten. Märkte att Staffan (fysnissen) glodde på mig lite då och då, sen efteråt kom han fram och sa "Du har gått ner i vikt va? Du ser smalare ut". Då blir man glad. Inte för jag vet om jag gått ner så mycket, men ser det ut som det är jag nöjd, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback