Fuck matte

Åh, jag älskar matteprov. Speciellt nu i matte C för jag känner mig bara dummare och dummare för varje prov vi har. Det fula är att det känns helt okej på lektionerna, men så fort det blir dags för bprov blir ajg bara stressad och flippar ur totalt. Inte blir det bättre för att alla efteråt kommer och säger att provet var sjukt mycket lättare än i vanliga fall. För min del går mattekurvan bara länge och längre ner mot botten. Jävla skit.

Nu ska jag gå och dö eller nåt, hej då!

Hemskt citat från helgen:

På lördagsnatten:
- Nu skulle man haft lite kul. Man kunde hämat hem en polack.(som magnus uggla sjöng)

På söndagsmorgonen när vi skulle städa:
- Åh, det är så jobbigt att städa!
- Jag sa ju att vi skulle hämtat den där polacken!

Inga namn nämnda, men jag tror att de felsta badminton-nördarna vet vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback